czwartek, 15 listopada 2012

Pajama Party ;)

Hi,

Looking for a comfortable, warm pajamas or tracksuit to wear at home?
I've found mine in Primark. It's warm, comfy and also adorable. For myself I've chosen an owl and my friend a cat. What would you choose? :)

Szukacie cieplej,wygodnej piżamy lub dresu albo jego odpowiednika "do chodzenia" w domu ? 
Ja znalazłam ją w Primarku. Ciepła, wygodna i jeszcze urocza. Dla siebie wybrałam sowę a koleżanka kota a Ty co wybierzesz ? :)





I'm a Cat , I'm an Owl - Primark 

7 komentarzy:

  1. hahaha, genialne! Dege mówiła mi o tym kombinezonie, ale zupełnie inaczej go sobie wyobrażałam- świetne do chodzenia po domu :).

    OdpowiedzUsuń
  2. czad!
    wyglądacie super! :)
    blog fantastyczny, cudowne stylizacje!
    obserwuję i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale z Was szalone dziewczyny hehehe super wyglądacie ;) też chce takie śpiochy ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. aach, chcę mieć taką właśna. nic tylko się w nią wtulić!

    OdpowiedzUsuń
  5. Chcę być kotem! zapraszam koniecznie do mnie! pozdrawiam ciepło - naprawdę przepiękne pidżamy! 2bloggirls.pl

    OdpowiedzUsuń