środa, 3 października 2012

Predatory

Hi,

Burgundy colour is a hit of this fall, sophisticated red is very inviting and connects with other interesting colours like pink, orange, grey, navy blue or beige and black. On the other hand the studs are back in, not only on jackets or bags but also on sweaters and shirts. The more the better! 
As for me I fell in love with those two trends and so today's stylization is aggressive! ;)

Burgundowy kolor jest hitem jesieni , wyrafinowana czerwień jest bardzo apetyczna i łączy się z ciekawymi kolorami jak róż, pomarańcz, szarości, granat czy beże i czernie. Natomiast ćwieki znowu wchodzą na salony , nie tylko na kurtkach czy torebkach ale też na sweterkach i koszulach. Im więcej tym lepiej!
Ja osobiście zakochałam się w tym dwóch trendach dlatego też dzisiejsza stylizacja jest drapieżna! ;)


Fot. Marta Piniarska












Jacekt&Pants&Boots - WGO in Pz
Bag - Bulgaria
Blouse - Stradivarius
Watch - Allegro
Ring - River Island


8 komentarzy:

  1. Bardzo podoba mi się to połączenie! :)

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. WItaj, trafiłam z modnej polki, zakochałam się w tym żakiecie! MOżesz roszyfrować skrót, skąd on jest? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wielkopolska Giełda Odzieżowa w Poznaniu ;) Pozdrawiam :)

      Usuń
  3. ale wyglądasz czadersko! buty i marynarka - REWELACJA!

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne połączenie;))

    http://themalestreet.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń